kaikille spinning-ohjaajille (tai indoor saisling, niin kuin jotkut sanoo).
Aihe: Viimeinen työbiisi, kun loputkin pitäisi saada itsestä irti.
Siihen EI TODELLA SOVI Erinin Vanha nainen hunningolla (kyseenalaista on, sopiiko se minnekään, mutta se on toinen juttu se).
TÄMÄ sen sijaan sopisi. Sitä odotellessa.
Joo ei mulla mitään hätää ole vaikka käynkin spinningissä. Perse vaan levinny. Niitä rakkauskiloja...kiitos niistä :)