Kuinka lähestyä puuta?
Tiikelin tajunnanvirtaa ja otoksia matkan varrelta
sunnuntai 9. tammikuuta 2011
Ainoa oikea valinta
Siis. Kuohuviinin valinta. Tosin en ole vielä maistanut. Mutta sitä odotellessa.
Voiko se olla kuin hyvää...??
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti