Kuinka lähestyä puuta?
Tiikelin tajunnanvirtaa ja otoksia matkan varrelta
torstai 7. huhtikuuta 2011
Hiipivä Iso Jee?
...? Onkohan toi...? Eeeei..joo kyllä se... Hmh. Kovin se näyttää siltä... näyttäis lähestyvän...mut joutuu vielä vähän siristämään silmiä...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti