Kuinka lähestyä puuta?
Tiikelin tajunnanvirtaa ja otoksia matkan varrelta
keskiviikko 11. heinäkuuta 2012
S-P-I-N-N-I-N-G!!
Just sayin'... (jesss)
Katsotaan sitten mitä sanon huomenna.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti