Kuinka lähestyä puuta?
Tiikelin tajunnanvirtaa ja otoksia matkan varrelta
tiistai 20. marraskuuta 2012
Hanurista
Kuinka lohduttavaa - tiedän NIIIN tunteen. Mutta että ei isommalla rahallakaan näköjään saa sen parempia..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti