lauantai 4. tammikuuta 2014

Hyvää uutta vuotta prinsessa

Tähän iltaan valmistuit
kimalletta laitoit
aistikasta päälle puit
kukan hiuksiin taitoit
valot välkkyen kutsuvat maailmaan
josta arki on irrallaan
me ilta iloitaan

Mä prinsessaa tahdon tanssittaa
siis rinnallain sula soittoon
prinsessaa saan mä tanssittaa
mun olet vain aamun koittoon
ei ole ympärillä muuta maailmaa
me kaksi joita rytmi viedä saa
prinsessaa saan mä tanssittaa
ja tunnen sen kun aika katoaa

Tämän illan valtiaan
saan mä muiden nähden
ehkä vielä jatkamaan
sinun kanssas lähden
joku muukin kai lähtisi mielellään
hänen katseestaan sen jo nään
vaan minun seuraan jäät

Mä prinsessaa tahdon tanssittaa
siis rinnallain sula soittoon
prinsessaa saan mä tanssittaa
mun olet vain aamun koittoon
ei ole ympärillä muuta maailmaa
me kaksi joita rytmi viedä saa
prinsessaa saan mä tanssittaa
ja tunnen sen kun aika katoaa

Valot välkkyen kutsuvat maailmaan
josta arki on irrallaan
me ilta iloitaan

Sanat mukaellen Laura Voutilaisen "Prinsessa"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti