torstai 7. lokakuuta 2010

Itsetutkiskelua

Vaikka oikeasti olen nykyään grl vaaleanpunainen tiikeli (tai hetkittäin musta, mutta valkotassuinen jagulaari), olen tänään käynyt testeissä ja saanut tietää olevani myös

- Nalle Puh -hahmoista: Tikru (tai vähän Risto Reipas... miten voi olla juuri noiden kahden välimaastossa??? todella jakautunut persoonallisuus)
- Satuhahmoista: Rölli-peikko (siitä en osaa sanoa mitään)
- Eläin: Hiiri!! (oujea! tunnenkin itseni...)
- Henkinen ikäni on tänään 27 vuotta (no kai nyt kun oon kerran sen ikäinen?! daa?!)
- Olen 35 % friikki (keskiarvo on 30 %, 30% on oudompia kuin minä - miksi minusta tuntuu että tunnen juuri nuo 30 %)
- Olen 39% tylsä (keskiarvo on 47 %, 63 % on tylsempiä kuin minä, heitä en onneksi tunne)
- Olen arvoituksellisen seksikäs (miten niin arvoituksellisen??)
- Olen romantikko (oliko jotain uutta)

Tästä kaikesta voi päätellä mitä? Että mulla olis parempaakin tekemistä - esim tavaroiden laittamista paikoilleen tai auton tyhjentämistä, mutta odotan että joku neurootikko - tai edes joku vaan - tekisi sen puolestani...
Ehkä olen myös aavistuksen väsynyt...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti